Καλημέρα, είμαι σχετικά καινούριος με το Unity.
Έχω φτιάξει μερικά projects αλλά μονο σε 2D και είπα να δοκιμάσω τη τύχη μου και στο 3D.
Είχα μια ιδέα για board game με κάποια 3D elements. Η απορία μου είναι πώς μπορώ να φτιάξω τα physics για ζάρια, δηλαδή τη ρήψη των ζαριών με τέτοιο τρόπο ώστε να μην βγαίνει πάντα η ίδια ζαριά.
Αρχική ιδέα ήταν να αφήνονται να πέσουν από κάποιο ύψος και χρησιμοποιώντας κάποιο bounciness.
Έχει να προτείνει κανείς κάποια καλύτερη λύση;
P.S: Δεν έχω κάποιο κομμάτι κώδικα ακόμα. Είμαι στη φάση που προσπαθώ να συλλέξω ιδέες και πιθανές υλοποιήσεις.
Έχω φτιάξει μερικά projects αλλά μονο σε 2D και είπα να δοκιμάσω τη τύχη μου και στο 3D.
Είχα μια ιδέα για board game με κάποια 3D elements. Η απορία μου είναι πώς μπορώ να φτιάξω τα physics για ζάρια, δηλαδή τη ρήψη των ζαριών με τέτοιο τρόπο ώστε να μην βγαίνει πάντα η ίδια ζαριά.
Αρχική ιδέα ήταν να αφήνονται να πέσουν από κάποιο ύψος και χρησιμοποιώντας κάποιο bounciness.
Έχει να προτείνει κανείς κάποια καλύτερη λύση;
P.S: Δεν έχω κάποιο κομμάτι κώδικα ακόμα. Είμαι στη φάση που προσπαθώ να συλλέξω ιδέες και πιθανές υλοποιήσεις.